.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ساماندهی ناوگان عمومی از حرف تا واقعیت ....
حال زار رانندگان خطی در مازندران و سکوت مسئولان !
شمال نیوز : هر یک سال جهت دریافت کارت سلامت مبلغ 57000 تا 65000 تومان باید پرداخت کنیم. جالب اینجاست راننده ای که کارت سلامت معتبر داشته باشد برای تمدید مدارک بالا که قید کردم دوباره سری آزمایشاتی را باید....

شمال نیوز : یکی از رانندگان خطی ( پلاک عمومی ) مشکلات خود از وضعیت موجود را برای ما ارسال نموده که با عنایت به زحمات این قشر سختکوش و پرتلاش و برای آگاهی بیشتر مسئولان از این نارسائیها عینا منتشر می شود :

بسمه تعالی

قصد دارم تا مشکلات یک راننده و هزینه هایی که اخیراً دوچندان شده را، خدمت شما به صورت مکتوب و به گوش مسئولین برسانم تا از درد ما مسئولان با خبر شوند هرچند اطمینان دارم که مدیران و مسئولان مرتبط از همه مشکلات ما باخبرند اما معلوم نیست که چرا راه چاره ای نمی اندیشند ؟!

. جهت دریافت فیش بیمه رانندگان که قبلاً بصورت رایگان از سازمان تامین اجتماعی دریافت می نمودیم مدتی است که به مبلغ 3000 تومان از دفاتر پیشخوان دولت دریافت و به مبلغ 109000 تومان به حساب سازمان واریز می کنیم. ماهیانه بالاجبار جهت دریافت صورت وضعیت به تعداد 15 الی 20 برگ برای بیمه تکمیلی که آن را هم نمی شود نامش را بیمه نیمه تکمیلی هم نامید به این دلیل که اکثر موارد را تحت پوشش قرار نمی دهد و شارژ کارت هوشمند هر برگ به مبلغ کمترین آن 1700 تومان از شرکت دریافت نمایید.

برای تعویض دفترچه پلیس راه که قبلاً مبلغ 200 تومان و 11000 تومان بابت آزمایش پرداخت می کردیم مدتی است به جای مبلغ 200 تومان مبلغ 20000 و اخیراً برای تمدید دفترچه که قبلاً به صورت رایگان بوده باید مبلغ 27000 تومان بابت آزمایش عدم اعتیاد آن هم حتما در درمانگاه نیروی انتظامی پرداخت و انجام گیرد تا مدت 6 ماه دفترچه تمدید گردد.

برای تمدید کارت هوشمند رانندگان بایستی 27000 تومان بابت عدم اعتیاد پرداخت شود تا مبلغ 30000 تومان دیگر در انجمن صنفی رانندگان پرداخت تا کارت هوشمند به مدت یکسال تمدید گردد. لازم به ذکر است که مبلغ 80000 تومان برای دریافت کارت 4 گانه مدت یک هفته تا 10 روز به صورت متداول شرکت در کلاس هایی که توسط واحد های خصوصی برگزار می شود و اصلاً کارایی هم ندارد، حضور داشته تا این کارت ها دریافت گردد و در صورت نداشتن ، کارت هوشمند تمدیدی نخواهد شد.

هر یک سال جهت دریافت کارت سلامت مبلغ 57000 تا 65000 تومان باید پرداخت کنیم. جالب اینجاست راننده ای که کارت سلامت معتبر داشته باشد برای تمدید مدارک بالا که قید کردم دوباره سری آزمایشاتی را باید انجام دهد. انگار نه اینکه دارای کارت سلامت می باشد.

معاینه فنی خودروهای بالای ده سال به مبلغ 11000 تومان به مدت سه ماه می باشد که متاسفانه نه سازمان و نه دولت جهت تعویض اینگونه خودروها مسوولیتی بر دوش نمی گیرند.

حال دو مورد بسیار جالب وجود دارد. یک اینکه با بنزین 1000 تومانی تکلیف ما نامشخص است و دوم اینکه رانندگان پلاک کرایه عمومی با داشتن این همه مشکلات بر سر راه و جور نمودن این همه مدارک باز هم باید با ترس و لرز در جایگاه تردد نمایند و شاهد مسافرکشی های شخصی باشند که با داشتن یک گواهینامه خیلی راحتتر از ما تردد و کار می کنند.

نمی دانم پس چرا من باید با ماشین پلاک کرایه مبلغ تقریباً دو برابر ماشین هم مدل شخصی خودم بابت بیمه شخص ثالث پرداخت کنم؟

و سئوال آخر از آندسته از مسئولان که دم از سامامدهی ناوگان های عمومی م زنند :

آبا ساماندهی ناوگان های عمومی از نظر مسئولین یعنی بکارگیری مجدد افراد بازنشسته در این راستا است ؟

یکی از رانندگان خطی ( پلاک عمومی ) - شیرگاه

/ جوان مازندران /


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سلام بر عشق 30 خرداد 1394
بخدا این بنده خداها گناه دارند...حداقل یک فکری براشون بکنید...نکنه باز دلتون میخواد ناامنی تو شهرمون زیاد بشه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.